ویلچر پله پیما ظریف

Wiki Article

اکنون کیان کالا یک فروشگاه اینترنتی با گستره ای از کالاهای متنوع با شش سال سابقه فروش آنلاین، دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و تامین کننده کالا برای تمام اقشار جامعه است.

تولید و فروش انواع بالابر خانگی نفربر و یا نفربر-باربر برای جابه جایی افراد و با ... ایران بالابر - محدوده فعالیت:

To look at this movie remember to permit JavaScript, and take into account upgrading to an internet browser that supports HTML5 movie

محصول ویلچر برقی پله رو نیاز به یک نفر اپراتور دارد که باید دستگاه را کنترل کند و حفاظت فیزیکی از محصول و بیمار را بر عهده دارد .

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آسانسور هخامنش می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

این ویلچر با استفاده از موتور الکتریکی قدرتمند، غلتک و طراحی خاصی که دارد، میتواند بیمارهای سنگین وزن را هم تا هر تعداد پله بالا ببرد.

پله پیما تجهیزی است که با استفاده از فضا های خالی ناشی از وجود پله در ساختمان، سعی در ایجاد یک مسیر ریلی شکل به جهت جا به جایی صندلی خاصی را خواهد داشت که سوار بر این ریل و با کمک نیروهای الکتریکی و یا هیدرولیکی جا به ‌جا می ‌شود.

To view this video clip please help JavaScript, and take into account upgrading to a web browser that supports HTML5 video clip

To check out this online video be sure to permit JavaScript, and contemplate upgrading to a web browser that supports HTML5 video

تسمه ها را مطابق با شیب پله تنظیم نموده و جهت حرکت دستگاه باید مطابق با جهت مدنظر از کلید سلکتور دستی روی دستگاه استفاده نماییم.

قیمت ویلچر پله رو دستی؟ تفاوت ویلچر پله رو دستی و برقی؟ جدیدترین ویلچر پله رو دستی؟ انواع پله رو برقی؟ تمامی موارد را می توانید در این مقاله بخوانید همراه ما باشید.

صندلی های پله پیما را غالبا به شکل جمع شو طراحی می کنند تا در زمان عدم استفاده فضای بسیار کمتری را اشغال کنند.

بد نیست قیمت صندلی پله رو پایار بدانید: مشخصات انواع موتور آسانسور به همراه جدول قیمت موتور آسانسور

این مجموعه با تکیه بر دانش کارشناسان خود و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ؛ در سراسر کشور محصولاتی را تقدیم هم میهنان گرامی می نماید که در جهت سهولت حرکت هر چه بهتر بهره مند و از مزایای آن استفاده نمایند . ارائه نصب و خدمات پس از فروش در تمامی سطح کشور عزیزمان ایران تقدیم تمامی مشتریان گرامی می باشد .

Report this wiki page