بهترین جراح پلک تهران

Wiki Article

جراحی بلفاروپلاستی مانند هر درمان دیگری می تواند دارای عوارضی باشد. در ادامه به توضیح برخی از عوارض بلفاروپلاستی خواهیم پرداخت:

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ( علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی ) را مطالعه کنید.

بلفاروپلاستی درمانی جراحی پتوز به روش لواتور رزکشن: روش جدید و موثر

به طور کلی عمل پلک چشم (بلفاروپلاستی) نوعی جراحی زیبایی و در مواردی درمانی، برای برطرف کردن پوست یا چربی اضافی از پلک بالا یا پایین است. هدف از این نوع عمل این است که پلک‌های افتاده یا مشکل‌دار بهبود پیدا کند و صورت فرد متقاضی جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر آید.

علت و درمان فلج صورت

پس از جراحی، حضور در تمام جلسات پیگیری توصیه‌شده‌توسط پزشکتان ضروری است تا از روند بهبودی اطمینان حاصل شود و در صورت نیاز، تنظیمات لازم انجام گیرد.

عمل بلفاروپلاستی پلک پایین یک مجموعه از تکنیک‌ های جراحی است که به وسیله آن‌ ها پلک پایین بهبودی مختلف از نظر ظاهری می‌یابد. در این روش جراحی، طی مراحل مختلف، پوست یا چربی اضافی از پلک پایین برداشت می‌شود تا چین و چروک‌ های آن کاهش یابند یا حتی برطرف شوند.

دوره‌ی بهبودی در جراحی با لیزر به مراتب از روش جراحی سنتی، کوتاه‌تر است.

تا زمانی که پزشک اجازه نداده، از آب برای شستن ناحیه جراحی‌شده‌استفاده نکنید.

در حال حاضر عمل بلفاروپلاستی در فهرست جراحی پلک قیمت عمل های زیبایی و درمانی با قیمت پایین قرار دارد و نیازی به نگرانی در مورد هزینه ی این جراحی نیست.

در ادامه شما را با مراحل انجام بلفاروپلاستی پلک آشنا خواهیم کرد.

۱۸ مهر

بخش دیگری از هزینه عمل بلفاروپلاستی به کلینیک مورد نظر بستگی دارد. اشتباهی که برخی از افراد مرتکب می شوند این است که فکر می کنند هر چه پزشک و کلینیک هزینه بیشتری دریافت کنند، کیفیت خدمات آن ها بالاتر خواهد بود. این تصور به همان اندازه غلط است که زیبایی چهره خود را به دست مراکز و افرادی بسپارید که کمترین هزینه را برای جراحی بلفاروپلاستی در نظر گرفته اند.

اما با بکارگیری بی حسی موضعی، جراح می‌تواند حین عمل، حرکت عضلات چشم را بررسی کند و از این طریق احتمال بروز عوارض جانبی را کاهش دهد. انتخاب نوع بی حسی بر عهده پزشک معالج است و باید با توجه به شرایط خاص هر بیمار تعیین گردد.

Report this wiki page